Често задавани въпроси


Мога ли да поръчам по телефона?

Да, обадете се на тел. 0878 28 30 91 и оператор ще приеме поръчката Ви.

Каква е цената за доставка?

За България цената на доставката е 2.90 лв. За поръчки на стойност над 70 лв. доставката е безплатна. Ако желаете доставка за чужбина, моля свържете се с нас.

Какъв е срокът за доставка?

Актуалният срок за доставка за България и чужбина може да проверите тук: https://elmaira.bg/dostavka-i-plashtane/. При плащане с дебита или кредитна карта, банков превод, ePay, PayPal срокът започва да тече от датата на получаване на плащането. Възможно е поръчките да се потвърждават по телефона, при което срокът за доставка започва да тече от момента на потвърждение. Също така при някои модели има различен от тук посочения срок. Актуалната информация може да я откриете в страницата на всеки модел.

Нямам обаждане за потвърждаване на поръчката, проблем ли е това?

Поръчките в Elmaira.bg не се потвърждават по телефона. Ако всичко е наред с поръчката Ви, тя директно ще бъде изпълнена в рамките на срока за доставка. Ако се налага уточнение или има проблем с изпълнението на поръчката, ще се свържем с Вас по телефона, а ако не успеем да Ви открием, ще изпратим имейл. 

Моделите отговарят ли на посочените в таблицата мерки?

Да, всеки продукт в онлайн магазина отговаря на обмерната таблица, която е публикувана към него. Можете да се ориентирате още по-лесно по това, че посочените в нея сантиметри са обиколките на тялото, а не на самата дреха.

Какво да правя при проблем с поръчката, която получих?

Обадете се на тел. 0878 28 30 91 и ще получите наставления във връзка с проблема, с който сте се сблъскали. Вижте също така страницата за замяна и връщане на модел/модели.

Как да заменя модел?

Изпратете модела на адрес: гр. София, ул. „Илиянско шосе” №1, ет.3, ст.309, тел. 0878 28 30 91. Приложете правилно попълнен формуляр за рекламации. Ако замяната не е във връзка с проблем по вина на Elmaira.bg, куриерската услуга за връщане на стоката е за сметка на клиента, в противен случай е за сметка на Онлайн Магазина. Elmaira.bg заплаща куриерската услуга за изпращане на заменения модел, независимо дали връщането е по желание на клиента, или във връзка с проблем по вина на Онлайн Магазина.

Как да върна модел?

Изпратете модела на адрес: гр. София, ул. „Илиянско шосе” №1, ет.3, ст.309, тел. 0878 28 30 91. Приложете правилно попълнен формуляр за рекламации с банкова сметка, BIC, титуляр.  Ако връщането не е във връзка с проблем по вина на Elmaira.bg, куриерската услуга е за сметка на клиента, в противен случай е за сметка на Онлайн Магазина.

По коя куриерска фирма да изпратя стока за връщане или замяна?

Ако пратката е за Ваша сметка, няма значение коя куриерска фирма ще използвате. Ако пратката е за сметка на Elmaira.bg (при връщане поради проблем по вина на Онлайн Магазина), пратката трябва да бъде изпратена с куриерска фирма: „Speedy”, с национален телефон за поръчка на куриер: 0 7001 7001.

Възстановяват ли се стойността на доставката при връщане на стока?

Стойността на доставката се възстановява, ако стоката е върната във връзка с проблем по вина на Elmaira.bg. В противен случай се възстановява стойността на върнатата стока, но без стойността на доставката.

По какъв начин се възстановяват парите?

Суми се възстановяват само по банков път.

Дрехата включва ли и коланчетата и аксесоарите, с които е снимана?

Когато дреха се продава с колан или друг аксесоар, това е уточнено в инфомацията за модела. В противен случай коланчетата и другите аксесоари от снимката не са част от окомплектовката. Някои от аксесоарите, невключени към модела, може да откриете в Elmaira.bg и да ги закупите отделно.

Когато поръчах модела, беше с намалена цена, а сега е с пълна. На каква цена ще го заплатя?

Дължите цената, която е била актуална в момента на поръчката (може да я видите и в потвърдителния имейл с описа на поръчката).

Предлагате ли опция преглед и тест?

В момента предлагаме единствено опция за предварителен преглед на пратката. Необходимо е само предварително да сте изискали това.

Какво означава "Бърза поръчка"?

При "бързите поръчки" Вие оставяте име, телефон, имейл и желан размер, след което служител на Елмайра ще Ви се обади за приемане и потвърждение на поръчката. За повече информация прочетете тук - Информация за Бърза поръчка.

По-бърз ли е срокът за доставка при използване на "Бърза поръчка"?

При "бързите поръчки" Вие оставяте име, телефон, имейл и желан размер. След това служител на Елмайра ще Ви се обади за приемане и потвърждение на поръчката. Срокът за доставка остава стандартен.


Контакти

Следвай ни